familjenfinis.blogg.se

Familjen Finis.

Helgen..

Kategori: Livet

I söndags fyllde min fina sambo 29. Jag hade hoppats att jag åtminstone på hans dag skulle må lite bättre, så att jag kunde uppvakta min fina. Istället började morgonen i vanlig ordning med att jag behövde spy, för att vara "snäll" brukar jag då lägga mig i soffan och kolla film för att låta min sambo sova vidare. Men hur bra tror ni att det går, när han alltid vaknar av att hör mig spy ytterliggare en gång..? Så i år blev det ingen uppvaktning med skönsång och paket på sängen. Jag hade inte ens lyckats fixa ett paket, tur att jag har en sambo som ändå försöker vara positiv och säger "min önskan är att du klarar att äta". Lättare sagt än gjort, men jag försöker och ibland går det faktiskt. Även fast det går väldigt mycket upp och ner och senaste veckan varit väldigt mycket ner.. 
 
På eftermiddagen så bjöd vi på tårta från Droppens konditori och min sambos föräldrar, bror och en kusin kom över och firade tillsammans med oss. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: