familjenfinis.blogg.se

Familjen Finis.

Ett nytt ultraljud?

Kategori: Gravid

Har precis kommit hem från ytterliggare ett läkarbesök och nu är jag sjukskriven till 18 november. Vi pratade även om ultraljudet och jag berättade att BF har blivit framflyttad med 8 dagar till 1 april. Läkaren berättade att om man blivit framflyttad med mer än en vecka på ultraljudet, så kommer ytterliggare ett ultraljud i vecka 24 att erbjudas för att se att vår lilla växer som hon ska. Så nu får jag vänta på en ny kallelse för att göra ultraljud på KS. Det känns bra, samtidigt så får jag medge att det kändes lite jobbigt att höra att vår lilla trots allt kanske påverkas av mitt allmän tillstånd och mitt gravidillamående, eftersom alla läkare/barnmorskor som jag hittills pratat med sagt att "även om du mår dåligt så mår bebisen bra och tar den näringen som hon behöver". 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: