familjenfinis.blogg.se

Familjen Finis.

Älskade lillfinis..

Kategori: Gravid

Detjag gillar bäst med att vara gravid är att känna lillfinisen röra sig, buffa och sparka. Aktiviteten är lite olika från dag till dag, men de senaste dagarna och framför allt kvällarna och nätterna så har vår lillis varit väldigt aktiv. Nu precis så kände jag tre sparkar tätt efter varandra på samma sida av magen. Fantastiskt. Ibland kan jag undra om vår lillis aldrig sover, men jag är bara glad att jag får känna av hennes aktivitet. 
 
 

Kommentarer

  • Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) säger:

    Nu har jag en tävling i gång på bloggen, som jag tror skulle passa dig bra!
    Kom in och kika :)

    2012-11-17 | 12:53:31
    Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/

Kommentera inlägget här: